" Każdy ma swoje przeznaczenie ;

jedyne, co musi zrobić ,

to za nim podążać i je zaakceptować,

bez względu na to, dokąd prowadzi."

Henry Miller

niedziela, 6 maja 2012

Prolog


„... i zmartwychwstał trzeciego dnia ...”
Mam na imię Olivia , mam 16 lat i spokojnie mieszkam sobie wraz z rodziną w Miami . Z kąd ten tytuł ? Właśnie ... w wieku ośmiu lat po raz pierwszy i mam nadzieje ostatni  miałam nagły napad astmy , po prostu  w niewyjaśnionych okolicznościach stanęło mi serce  . Zatrzymałao się , a po trzech godzinach ruszyło . W jednej chwili leżałam na bloku szpitalnym  , a w drugiej obudziłam się w kostnicy . Ha ...można by pomyśleć , że zmartwychwsatałam szybciej od Jezusa . Twierdzą , że to cud ja nie wiem co o tym myśleć , może po prostu miałam farta ?

2 komentarze:

  1. Zapraszam do komentowania .
    Bardzo zależy mi na waszych opiniach pozytywnych lub negatywnych . Dziękuje . Zapraszam kocham itp.

    OdpowiedzUsuń